Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
معرفی بهترین اسپیکر های قابل حمل
پروفایل
معرفی بهترین اسپیکر های قابل حمل
در این مقاله در وب سایت دسترسی به معرفی بهترین اسپیکر های قابل حمل و بلوتوثی در بازار برای خرید پرداخته ایم.
حسین رمضان نیا 26 آذر 1401 168 بازدید

در دنیای امروز گوش دادن به موسیقی یکی از مهم‌ترین تفریحاتی است که یک فرد می‌تواند روزانه از آن بهره‌مند شود و وقت زیادی از روز خود را با گوش دادن به انواع مختلف موسیقی‌ها بگذارند. در بسیاری از مواقع افراد دوست دارند موسیقی را با صدای بلندتری نسبت به هر موقع دیگر گوش بدهند مانند سفر یا مهمانی دسته جمعی اما خب در این مواقع استفاده از هندزفری یا تنها گوش دادن با اسپیکر موبایل نه صدای بسیار بلندی را دارد نه باعث می‌شود افراد از شنیدن موسیقی با این کیفیت صدا لذت ببرند. استفاده از اسپیکر‌ ‌های قابل حمل و بلوتوثی راهکار این موضوع است. در این مقاله در وب سایت دسترسی قصد داریم به معرفی بهترین اسپیکر‌ های قابل حمل بپردازیم.

بهترین اسپیکر های قابل حمل

در بازار دیجیتال و تکنولوژی امروز، انواع مختلفی از اسپیکر ‌های قابل حمل و بلوتوثی با برند‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و کیفیت‌های مختلفی هستند. در ادامه این بخش به بررسی بهترین اسپیکر‌ های قابل حمل خواهیم پرداخت.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال - Charge 5

اسپیکر قدرتمند برند جی بی‌ال مدل Charge 5 یکی از بهترین اسپیکر ‌های بلوتوثی است که امروزه در بازار عرضه می‌شود. این اسپیکر نسبت به دیگر مدل‌های تولید شده توسط کمپانی JBL از قدرت سخت‌افزاری بهتری برخوردار است و دارای طراحی زیبایی می‌باشد. مقاوم بودن این اسپیکر در مقابل آن و بدنه مقاوم آن نیز از دلایلی است که امروزه این اسپیکر در بازار محبوب شده است.

ظرفیت بالا باتری این محصول و امکان شارژ کردن دیگر دستگاه‌ها مانند موبایل هنگام پخش موسیقی به واسطه باتری اسپیکر، از دیگر دلایل محبوبیت این اسپیکر نیز محسوب می‌شود. این اسپیکر خانگی و همراه دارای صدای بلند و همچنین شفافی است تا کاربران آن بتوانند موسیقی خود را با صدای مطلوبی گوش دهند.

این اسپیکر از درگاه بلوتوثی USB نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین امکان اتصال از طریق بلوتوث و همچنین اتصال از طریق سیم AUX را دارا می‌باشد. ناگفته نماند وزن این اسپیکر ۱.۵۰۰ گرم می‌باشد.

اسپیکر قابل حمل شیائومی - Mini Compact 2

امروزه در کشور ایران با عرضه گوشی‌های هوشمند و با کیفیت شیائومی، هر فردی که به دنیای تکنولوژی علاقه‌مند باشد حتماً نام این برند پرآوازه را یک بار شنیده است. گرچه بیشتر شیائومی را با گوشی‌های هوشمند آن می‌شناسند، اما لازم به ذکر است این شرکت علاوه بر تولید موبایل، به تولید محصولات لوازم جانبی و همچنین لوازم صوتی و تصویری نیز مشغول است.

یکی از محصولات این برند بزرگ، اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2 می‌باشد که با وزن بسیار کم ۵۴ گرم و طراحی سبک با ابعادی ۵ سانتی‌متری به خوبی توانسته است در میان دیگر اسپیکر‌ها دیده شود. ناگفته نماند این اسپیکر به دلیل اینکه دارای سایز و ابعاد کوچک‌تری نسبت به دیگر اسپیکر‌ های قابل حمل دارد، طبیعتا دارای صدای پایین‌تری می‌باشد اما کیفیت صدای آن نسبت به ابعاد آن بی‌نظیر است. این اسپیکر بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد دارند با صدای بیشتری نسبت به موبایل و در جمع‌های چند نفره از شنیدن موسیقی لذت ببرند.

یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های این اسپیکر بلوتوثی قابل حمل، این است که افراد می‌توانند با استفاده از به مکالمه نیز بپردازند و همچنین دارای درگاه میکروفن نیز می‌باشد. در آخر لازم است بدانید امکان اتصال این اسپیکر با موبایل یا هر دستگاه دیگری با استفاده از سیم وجود ندارد.

اسپیکر قابل حمل سونی - SRS-XB13

شرکت سونی که در تولید لوازم جانبی صوتی و تصویری یکی از کهنه‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌ها محسوب می‌شود، در تولید اسپیکر ‌های قابل حمل و اسپیکر بلوتوثی نیز فعالیت داشته است و توانسته است یکی از بهترین اسپیکر‌ های قابل حمل را به نام SRS-XB13 در بازار عرضه کند.

این اسپیکر در دسته اسپیکر ‌های بلوتوثی و قابل حمل با سایز کوچک محسوب می‌شود که حدود ۲۵۰ گرم وزن دارد و به خریداران خود اجازه می‌دهد آن را در هر جایی تنها در کیف خود قرار دهند. این اسپیکر دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد که یکی از آن‌ها دوام‌آوری این مدل در عمق ۱ متری آب می‌باشد که می‌تواند حدود نیم ساعت بدون مشکل در این عمق از آب فعالیت داشته باشد. این اسپیکر به دلیل اینکه دارای ابعاد کوچک، وزن سبک و کیفیت بسیار خوبی می‌باشد، اسپیکر مورد علاقه کوهنوردان نیز به حساب می‌آید.

یکی از مهم‌ترین معایبی که این اسپیکر قابل حمل مدل SRS-XB13 دارا می‌باشد، عدم وجود اکولایزر در آن می‌باشد و به خریداران خود اجازه نمی‌دهد تا به خوبی صدا را مناسب با موسیقی خود تنظیم نمایند. لازم به ذکر است که باتری این اسپیکر می‌تواند تا ۱۵ ساعت دوام داشته باشد.

اسپیکر قابل حمل تسکو - TS2317

تسکو از دیگر برند‌های بسیار معروف و پرطرفداری است که در زمینه تجهیزات صوتی فعالیت زیادی دارد و همچنین اسپیکر‌های این برند نیز از معروفیت زیادی برخوردار می‌باشند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS2317 یکی از معروف‌ترین اسپیکر‌های این برند محسوب می‌شود.

این مدل از اسپیکر با استفاده از درگاه بلوتوث و همچنین کارت مموری می‌تواند به دیگر دستگاه‌های هوشمند متصل شود. باتری این اسپیکر دارای امکان ذخیره‌سازی ۱۲۰۰ میلی آمپر می‌باشد که از این نظر در بین رقبا خود برتری دارد. علاوه بر اینکه باتری این اسپیکر می‌تواند به مدت طولانی دوام آورد، در زمان کوتاهی بین ۲ الی ۳ ساعت کاملاً شارژ می‌شود.

این مدل از اسپیکر تنها دارای ۳۵۰ گرم وزن می‌باشد و بر روی طراحی بدنه آن دکمه‌هایی برای تنظیم صدای موسیقی وجود دارد.

اسپیکر قابل حمل تریبیت - StormBox Micro

بسیاری از افراد که به سمت خرید اسپیکر‌ های قابل حمل ‌می‌روند، بدون شک تمایل دارند با صدایی بیشتر از صدای موبایل هوشمند و با کیفیت بهتری به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند و آن را با خود به طبیعت، ورزش، سفر و... ببرند. یکی از بهترین اسپیکر‌ های قابل حمل که دارای ابعاد کوچکی می‌باشد و از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‌باشد، اسپیکر Tribit StormBox Micro می‌باشد. این اسپیکر دارای ابعاد 10 سانتی متری می‌باشد و وزن آن تنها حدود 250 گرم می‌باشد.

این اسپیکر به دلیل باتری بسیار قدرتمندی که نسبت به سایز خود دارد و همچنین قیمت ارزان توانسته است در بازار به محبوبیت خوبی برسد. مقاوم بودن بدنه پلاستیکی آن در برابر آب و باس بسیار خوب نسبت به ابعاد اسپیکر از دیگر دلایل معروفیت آن نیز به شمار می‌رود. ناگفته نماند که این اسپیکر نیز دارای درگاه AUX نمی‌باشد و تنها با بلوتوث می‌تواند به دیگر دستگاه‌های هوشمند متصل شود. این اسپیکر برای کوهنوردان، دوچرخه سواران و دیگر ورزشکاران بسیار مناسب است.

اسپیکر قابل حمل تسکو - TS 2398

مدل اسپیکر بلوتوثی TS 2398 شرکت تسکو، از دیگر اسپیکر‌ های قابل حمل این شرکت است که به دلیل کیفیت مناسبی که دارا می‌باشد توانسته است جز بهترین اسپیکر‌ های قابل حمل محسوب شود و در بازار ایران نیز فروش خوبی را داشته باشد. این اسپیکر دارای باتری فوق‌العاده‌ای با اندازه ۴۰۰۰ میلی آمپر است که این مقدار می‌تواند بیش از ۱۰ ساعت به صورت مدام برای خریداران خود موزیک را با کیفیت بسیار عالی پخش کند.

این اسپیکر بلوتوثی علاوه بر اینکه می‌تواند با بلوتوث به دیگر دستگاه‌ها وصل شد، راه ارتباطی سیمی از طریق AUX را دارد. استفاده از این دستگاه به عنوان یک پاوربانک نه چندان قوی از دیگر مشخصه‌های آن نیز می‌باشد. لازم به ذکر است که در طراحی این دستگاه دکمه‌هایی نیز وجود دارد که برای تنظیم صدای موسیقی به کار ‌می‌روند.

نکات مهم هنگام خرید اسپیکر قابل حمل

همانطور که ابتدا مقاله معرفی بهترین اسپیکر‌ های قابل حمل به آن اشاره نمودیم، عموماً افرادی که به گوش دادن موسیقی در مکان‌های مختلف و در موقعیت‌های گوناگون علاقه‌مند هستند به خرید اسپیکر قابل حمل روی می‌آورند. این افراد بایستی هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی نیز به نکاتی توجه کنند که برخی از آن‌ها را در ادامه این بخش معرفی خواهیم نمود.

ابعاد اسپیکر

امروزه اسپیکر ‌های بلوتوثی و قابل حمل در ابعاد مختلف تولید و عرضه می‌شوند. برخی از آن‌ها تنها دارای ابعادی چند سانتی‌متری می‌باشند و برخی از آن‌ها که به اسپیکر ‌های چمدانی نیز معروف هستند دارای ابعادی بزرگ‌تر به طول یک متر نیز می‌باشند. بنابر نیاز افراد بایستی اسپیکری را با ابعادی انتخاب کنند که با آن به چالش نخورند.

افرادی که قصد دارند در ورزش‌های متفاوت مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، کوه نوردی و... از اسپیکر استفاده کنند بایستی اسپیکر‌هایی را انتخاب کنند که ابعاد و وزن کمتری داشته باشد اما افرادی که قصد دارند از اسپیکر‌ها در سفر یا کمپ در طبیعت استفاده کنند یا با آن‌ها به مهمانی بروند بایستی اسپیکر‌هایی را با ابعاد بزرگ‌تر را انتخاب کنند. فراموش نکنید که هرچقدر ابعاد اسپیکر بیشتر باشد، کیفیت صدا و بلندی آن افزایش خواهد داشت.

کیفیت صدا

کیفیت صدا اسپیکر قابل حمل از دیگر مشخصه‌هایی است که باید هنگام خرید به آن توجه زیادی نمود. لازم است خریداران بنابر نیازی که دارند اسپیکری را انتخاب کنند که کیفیت صدای مناسبی داشته باشد و بتواند انواع صدا‌ها را با شفافیت کامل پخش کنند.

قدرت باتری

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی باید به آن توجه نمود، قدرت باتری آن می‌باشد. بسیاری از افراد قصد دارند با اسپیکر خود به سفر روند یا ساعات طولانی را در موقعیت‌هایی قرار بگیرند که به برق دسترسی مناسبی ندارند. این چنین افراد بایستی از اسپیکری استفاده کنند که باتری آن‌ها بتواند به اندازه کافی انرژی ذخیره کند و به راحتی باتری آن به اتمام نرسد.

قیمت مناسب

هنگام خرید هر وسیله بایستی به قیمت آن توجه نمود. در خرید اسپیکر‌ های قابل حمل نیز لازم است هنگام خرید به قیمت آن توجه کرد تا بتوان بهترین انتخاب را داشت.

جمع‌بندی

در این مقاله در وبلاگ دسترسی به معرفی بهترین اسپیکر ‌های قابل حمل بلوتوثی پرداختیم تا افراد بتوانند در بین اسپیکر‌های زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب بهتری داشته باشند. همچنین به ذکر برخی از نکاتی پرداختیم که هنگام خرید اسپیکر بایستی به آن‌ها توجه کرد تا بتوان خرید خوبی داشت. ‌امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید.

ثبت دیدگاه